Tabung Shopping Kami

Man & Leen

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Amirul Haziq

Lilypie Kids Birthday tickers

Tasymin Nur Auni

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

:: ~ Hsue Craft 2nd Giveaway ~ ::

Masa ber'bw' kat blog Nini-D Mama tertengok entry GA ni.... sangat comel... so Mama nak join gak dengan harapan berbunga dapat la menang kan... 

 Sila lah klik di banner tersebut utk join ye... 

Kat blog penganjur tu banyak hasil kerja tangan beliau yg comel2 dan sungguhla kretip smpai mata Mama tak kedip2 pon tengok sume nya... semua nya memikat ati... tapi ada satu ni yg Mama suka... 

*

*

*

*

*

*


tadaaaaaaa.... 


comelnya....... ada munge2... kaler pink... cantekkkkk... kalaulah Mama dipilih sebagai pemenang... Mama nk hadiah tu la.... boleh letak gambar Mama yg comel2..(yekkkkkkssssss perasan..boleh muntah darah org yg baca ni))......

Mama nak tag Mama Oshin ngan Mama Likha... sbb diorg pon comel.. 
dan sape2 yg baca blog ni pon boleh join...

tarikh tutup lambat lagi.... 15 Jun 2011


Sekian, terimalah penyertaan mama ini ye penganjur..... 

1 comment:

  1. heheheheh!!kan...kan...mmg chomellll.. i like pink!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...