Tabung Shopping Kami

Man & Leen

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Amirul Haziq

Lilypie Kids Birthday tickers

Tasymin Nur Auni

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

:: HARI INI DI TAHUN YANG LEPAS ::

Pada hari ini di tahun yang lepas kami masih berchenta-chentaan... 
3 bulan menjadi tunangan..

Pada hari ini di tahun yang lepas.. saya tempah cupcakes dari anak mak angkat saya... 
cupcakes berwarna biru

Pada hari ini pada tahun yang lepas.. saya hadiahkan 2 pasang kemeja 
(tak pernah pakai sampai skang masih tinggal kt umah kakaknya)...

Pada hari ini pada tahun yang lepas.. saya belanje dia makan kat Istana Budaya..

Tapi pada hari ini.. di tahun ini tiada apa yang mampu saya berikan padanya.. 
selain dari sekeping kad yang diletakkan di atas bantal sebelum dia masuk bilik malam tadi..

Pada hari ini.. saya hadiahkan diri saya iaitu isterinya sebagai hadiah... semoga ianya lebih bermakna dari yang lain kerana cinta saya tidak boleh ditukarkan dengan hadiah...

Suamiku... 

SELAMAT HARI LAHIR......

Ayang sayang Abang.....  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...