Tabung Shopping Kami

Man & Leen

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Amirul Haziq

Lilypie Kids Birthday tickers

Tasymin Nur Auni

Lilypie First Birthday tickers

Friday, February 25, 2011

:: MR MAMA a.k.a My Hubby Yang Sangat Rajin ::

Hyeeeeeeeee...... 

Uols seme nak tau tak.... Mr.Mama sy sgt rajin ari ni wat keje umah.... memula pg2 lagi dia dah g anta Bobot n Eisya ke Klinik sbb tak sihat... balik terus jemur baju..... 
ok tak dia jemur cenggini....


ok la kan... habih seme hanger dipakai.... ^_^

pastu terus dia buat Buah Melaka utk dihantar ke kelas KAFA Bobot & Eisya sbb ptg ni ada sambutan MaulidurRasul peringkat KAFA area sini... walaupon saya tak dpt rs.. tp sy tau mesti besh bile tgk hasil cenggini


besh kan.... sok hubby nk wat utk saye puleks.... yummyyy...

Walaupon adakala mcm mkn ati jek kalo soh ape2... kena bebel dulu tp apepon dia ttp terbaek utk saye... buleh gek tlg wat keje umah... yg dia tak rajin lipat baju jek... itu keje sy la... masak bg kt dia je....

Kepada my laling Che Mansor... mama syg papa sgt2... mekaseh sudi menemani mama tak kira masa dan keadaan... sentiasa ada disaat sy memerlukan... 

Doakan kami ye kwn2... moga hidup kami sebahagia kamu sume.... 

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuaaaahhhhh

4 comments:

  1. alhamdulillah.. beruntung dpt suami rajin.. :-)

    ReplyDelete
  2. Tengs seme for the comments..... mmg sgt untung.... ngeeeeee :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...